Forum Anastacia Newkirk & jej twˇrczoŠ Strona G│ˇwna Anastacia Newkirk & jej twˇrczoŠ
Forum Anastacia Newkirk
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Pomozcie.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Anastacia Newkirk & jej twˇrczoŠ Strona G│ˇwna -> "Not that kind"
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 754
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 23:30, 07 Kwi 2014    Temat postu: Pomozcie.

zreszt─ů spora grupa ludzi posiada ju┼╝ w swojej ofercie sms, meile, czy inne tego typu oficjalne formy ┼éamania prawa w grupie ┼╝ywiec...
[link widoczny dla zalogowanych]
Błagam moze ktos to zna?? 35.Mayday Parade - Miserable At Best
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
10 minut po zabiegu leczyłem się ketonalem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mi┼éego wieczoru!! [link widoczny dla zalogowanych] My┼Ťl─Ö wi─Öc ,┼╝e zaostrzanie diety jak to czyni Anakonda,mog┼éoby by─ç dla mnie niekorzystne,powinnam czu─ç si─Ö bardzo dobrze,┼╝eby cho─ç nie sprawi─ç ┼╝adnego nieszcz─Ö┼Ťcia w pracy.
Widac minimalne znaki jeszce ale rana sie nie saczy i nie ma miesa. lekarzy problem├│w, z zaj┼Ťciem w ci─ů┼╝e. masz racje w tym co napisa┼ée┼Ť ale s─ů ludzie, kt├│rzy tego nie rozumiej─ů i nie chc─ů zrozumie─ç.no c├│┼╝... dzi─Öki la1rremu e─ůtek sui─Ö ruszy┼é Pewnie mia┼éo by─ç Weidera [link widoczny dla zalogowanych]
je┼Ťli by miesi─ůczka wyst─ůpi┼éa to te┼╝ mama bra─ç od 5 do 9 dnia cyklu clostilbegyt i do niego przyj┼Ť─ç 10 dnia cyklu. dotyczy to na przyk┼éad poszczenia raz w tygodniu, postu wielkanocnego u schy┼éku zimy czy postu maryjnego w sierpniu. Na poczatku by┼éo fajnie,ale teraz to ju┼╝ wcale tak fajnie nie jest. sur├│wka ze ┼Ťwie┼╝ych warzyw z odrobin─ů jogurtu. Nie musialam brac zadnych lekow przeciwbolowych, i nie byl to ciagly bol, tylko takie chwilowe pobolewanie, trudno mi to opisac, cos czulam. A powiedzcie doswiadczone mamy-ktory etap porodu najbardziej boli?? Aquamid jest podobno trwa┼éy i tak┼╝e nie ma ┼╝adnych powik┼éa┼ä.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i jeszcze tylko dodam ze u mnie jest tak ze zjem talerz zupy jakiejs zdrowej malo kalorycznej i juz panika wszystko kazde jedzenie = duuzo kalori
[link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝e ┼║le zapyta┼éam, chodzi┼éo mi w kt├│rym s─ůdzie sk┼éada┼éa┼Ť dokumenty, czy w Warszawie czy nie, ale je┼Ťli tego nie chcesz powiedzie─ç czy nie mozesz to ja to rozumiem. Kolczyk przeszkadza w seksie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

HEJ, [link widoczny dla zalogowanych] ja oczy┼Ťci┼éam z─Öby z kamienia w super prywatnej przychodni, kt├│ra ma kontrakt z NFZ i nie p┼éaci┼éam, zadowolona jestem na maksa nie mam juz za dolnymi zebami kamienia, piaskowanie mi odradzili bo nie by┼éo potrzebne po za tym z tym piaskowaniem to dajecie si─Ö naci─ůgac babki, kto┼Ť nawet napisa┼é,┼╝e 300z┼é da┼é masakra, co za przebitka to powinno by─ç za 30z┼é i tak by zarabiali na tym !
Moje Drogie Kochane Panie. Rano od razu zajrzalam, a na niej resztki tego proszku, jakby sie rozsypal. dermatolog oczywiscie mowi ze moge zaczac smarowac jakies masci ale z tego co tak widzialam po rozmowie to byloby to dlugotrwale a moze nawet wieloletnie stosowanie ktore i tak duzej zmiany nie przyniesie bo blizna bedzie zawsze. Juz nikt nie pisze?A ja tu sama! Waga stoi prawie dwa tygodnie, ale mam nadziej─Ö, ┼╝e zaraz ruszy. [link widoczny dla zalogowanych]
nie pomagajcie mi bo i tak ju┼╝ mi to przechodzi !!! W┼éa┼Ťnie chodzi mi o co┼Ť takiego co Ty odkry┼éa┼Ť jak do siebie pisali┼Ťcie, ┼╝e si─Ö nie wkr─Öci┼é, ┼╝e jest taki, albo nie jest taki jak sobie wyobra┼╝a┼éa┼Ť , wiesz odbr─ůzowienie pomnika tleniona blondyna i spasiony lis ,super para-zle sie robi Fajnie strzy┼╝e, m┼éodzie┼╝owo, cieniuje, potrafi doradzi─ç- jak poprosisz. czy nie przemiesci mi sie kwas jak bede za mocno masowac? Moze zamiast daty ┼Ťlubu lub imienia m─Ö┼╝a wygrawerujecie sobie na obr─ůczce ile kosztowa┼éa ?? Jak was tam tyle na tym forum siedzi , to si─Ö um├│wcie , chocby raz na tydzie┼ä , po co macie przed kompami siedzie─ç , jak si─Ö normalnie mo┼╝ecie spotka─ç twarz─ů w twarz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale jak juz to zrobie to bede miec wolne .
[link widoczny dla zalogowanych]
Jolu┼Ť-to prawda, ze Lima jest sliczna, mi tez sie bardzo podoba ale nie popadaj na jej punkcie w jakas obsesje co do powiekszania ust to mozna zmienic ich objetosc roznymi metodami ale chyba nie sam ksztalt...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

u was to normalne a u mnie nie.. [link widoczny dla zalogowanych] Jednak znowu sie powtarza sytucja sprzed ostaniej glodowki.
┼Üwiat jest pe┼éen super facet├│w i na pewno trafisz na takiego na jakiego zas┼éugujesz. Ja tez tamn by┼éam i troch─Ö wiem jak to Polacy pracuj─ů na budowie. - w trzecim tygodniu przemywa─ç sol─ů fizjologiczn─ů niekt├│re to maj─ů chyba z 10 cm ┼Ťrednicy. Wiec dobrze nalapac je latem i trzymac w jakims domku - karmic miodkiem lub cukierkami. [link widoczny dla zalogowanych]
Dzi─Öki za odp., troch─Ö mnie pocieszy┼éa┼Ť, bo ju┼╝ naprawd─Ö si─Ö przestraszy┼éam. tak wiem ze podstawa jest jezyk... [ kwiat ] tylko bez przerw, poszukaj topica o emotkach Mnie si─Ö uda┼éo tym razem (do trzech razy sztuka ). Pozdrawiam jest beznadziejna Te babki wcale nie sa brzydkie a jedynie ZANIEDANE!!!Mogliby wybra─ç do tego programu takie osoby,ktorym operacja faktycznie by si─Ö przydala(np.po jaki┼Ť wypadkach,poparzeniach)Polska edycja tego porgramu jets po prostu zenuj─ůca Bardzo jestem tego ciekawa a nie mog─Ö znale┼║─ç w internecie nigdzie ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jutro jedziemy na wesele do znajomych, przynajmniej troszke inaczej spedzimy czas.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiecie mo┼╝e o kogo chodzi?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a wszystkie koszty sadowe musze pokryc sama?? [link widoczny dla zalogowanych] więc nie czeka się aż tak długo..
Trzeci dzie┼ä hej,dziewczyny!Jeste┼Ťcie tu jeszcze? JEST TO PRACA NA BUDOWIE GLOWNIE MUROWANIE ALE NIE TYLKO , POLUDNIE IRLANDII OKOLICE CORCK. Zalezy, jak kto do tego podchodzi. co miesiac bede zdawala raport!! [link widoczny dla zalogowanych]
Upsss... Ja czuje sie troszke dziwnie takie lakkie otumanienie ,serduszko szybciej bije ,suchosc w ustach ze z butelka sie nie rozstaje zjad┼éam 3 plasterki sera bia┼éego z dzemem bo moze to brak cukru (wczesniej co dzie┼ä czekoladka lub batonik ) a dzi┼Ť nic , ale twarz spoko Kiedy┼Ť zabieg wykonywa┼éam u kogos innego ale po pozytywnych opiniach na forum stwierdzi┼éam, ze spr├│buje u tej Pani doktor. lornetka>>> bardzo cie przepraszam, nie doczytalam do konca tematu topiku Ale niestety przyci─ůgam nieudacznik├│w a chcia┼éabym kogo┼Ť na podobnym poziomie. a kiedy do┼éadnie otwarcie tego Carlo biani?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Anastacia Newkirk & jej twˇrczoŠ Strona G│ˇwna -> "Not that kind" Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin